Zadzwoń! +48 532 424 824

ZEGPAR Paweł Mazurczyk, ul. Dobrawy 1, 43-200 Pszczyna

Szlabany z serii PAP-B BEYOND zostały zaprojektowane i wykonane w oparciu o najnowsze osiągnięcia techniki, z wykorzystaniem podzespołów o najwyższej jakości.

Opis

Polecane do wszystkich rodzajów parkingów: małe, duże, miejskie, zakładowe, do stosowania w galeriach handlowych i na płatnych autostradach. Zastosowany silnik nowej generacji tzw. inwerterowy (torque), w połączeniu z bardzo trwałym mechanizmem przeniesienia napędu, pozwala zminimalizować wydzielanie hałasu i ciepła oraz zlikwidować drgania i wibracje ramienia. Dzięki zastosowaniu nowatorskich rozwiązań udało się skonstruować specjalny sterownik (główna płyta sterująca), który pozwala w sposób optymalny i płynny sterować przyspieszeniem i hamowaniem silnika uzyskując czas otwarcia 0,8 sek. oraz stosować ramię o długości do 6 m. Sterownik został skonstruowany na bazie procesora Intel 80C51 MCU. Unikatowym rozwiązaniem jest wyświetlanie informacji o ewenetulanych usterkach w postaci odpowiedniego kodu cyfrowego, a wielofunkcyjna płyta sterująca pozwala na stosowanie podświetlanego ramienia o zmieniających się kolorach: czerwony-szlaban zamknięty, zielony-szlaban otwarty.

Szybkość otwarcia/zamknięcia (długość ramienia)

  • 0,8 – 1,5 sek. (maks. 3,0 m)
  • 1,5 – 2,0 sek. (maks. 4,0 m)
  • 2,0 – 2,5 sek. (maks. 4,0 m)
  • 3 sek. z uchwytem antykolizyjnym (maks. 4,0 m)
  • 3 sek. bez uchwytu antykolizyjnego(maks. 5,0 m)
  • 4 sek. z uchwytem antykolizyjnym(maks. 5,0 m)
  • 4 sek. bez uchwytu antykolizyjnego(maks. 6,0 m)

Zalety szlabanu PAP-B

  1. Wytrzymała, prosta i estetyczna obudowa – wykonana z precyzyjnie walcowanej na zimno blachy o grubości 2 mm, malowana proszkowo farbą odporną na promieniowanie UV, odporna na kurz i wodę zgodnie z normą IP 54
  2. Mechanizm antykolizyjny (antyzłamaniowy) – powoduje wysunięcie się ramienia szlabanu z objemki w przypadku uderzenia pojazdu w ramię – tym samym ramię nie zostaje uszkodzone
  3. Listwa LED oświetlająca ramię ( 4 kolory )



  4. Wykrywanie przeszkód – opadające ramię szlabanu po wykryciu przeszkody natychmiast powróci do pozycji pionowej, czułość wykrywania jest regulowana
  5. Brak zasilania – podczas otwierania ramię automatycznie się otworzy, podczas zamykania ramię automatycznie się zamknie
  6. Silnik AC 220V +/- 10%, 50/60 Hz – nowoczesny silnik torque o mocy 70W i sprawności 100%, zabezpieczony przed przegrzaniem
  7. Współpraca z pętlami indukcyjnymi oraz liniami fotokomórek
  8. Funkcja „priorytet otwarcia” i „priorytet zamknięcia” – bariera automatycznie się otworzy lub zamknie po ustawionym czasie (1-99 sek.)
  9. Funkcja „zawsze otwarty” – w tym trybie szlaban będzie stale otwarty
  10. Zapobieganie zamarzaniu w niskich temperaturach – bariera zawsze korzysta z niewielkiej ilości prądu, co pozwala na utrzymanie stałej temperatury silnika nawet w niskich temperaturach (poniżej „0”°C)
  11. Kod błędu – w przypadku zaistnienia awarii, na płycie głównej wyświetlana jest informacja o numerze błędu (kod błędu), co w zdecydowany sposób upraszcza jego wyeliminowanie



  12. Płyta sterująca (kontroler) – umieszczona w przeźroczystej skrzynce, odporna na wilgoć i kurz.

Specyfikacja

Zasilanie 220V +/- 10%, 50/60 Hz, maks. 0,5A
Moc 70W, typ: torque
Sterownik Intel 80 C 51 MCU, 40 Mhz
Interfejs RS 485 9600 bps
Sygnał wejścia (zewnętrzne) impuls > 100 ms
Sygnał wyjścia (oświetlenie) maks. 1 A
Sygnał wyjścia z detektora pętli indukcyjnej AC 220 V/0,5A, DC 12 /V/1 A
Temperatura pracy od -25°C do 50°C
Wilgotność 10% - 95%
Waga ok.50 kg
Ramię aluminiowe, ośmiokątne, o wym. 45 mm x 100 mm